Leeedig!

Nu har jag påbörjat mina 4 lediga dagar och vad gör jag första dagen? Jo jag börjar med att städa vad annars? Känns som att jag bara städat nu ett tag när jag varit ledig så det ska bli skönt att få några lediga dagar till då jag kan göra vad jag vill! :)

Nu ikväll håller jag på att måla naglarna.. :) har bestämt mig för att äntligen sluta bita på dom och nu har jag klarat mig i en vecka :D GRATTIS TILL MIG :)
Har tillochmed filat dom och nu nagellack, det känns underbart att man faktiskt kan känna sig fin om händerna också ibland.. :)

När mina fingrar också har läkt från alla sår jag rivit upp när jag bitit och klöst ska jag visa upp mina underbara naglar för omvärlden.. :)
haha vad patetiskt det låter men för mig är det STOORT!

I helgen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, har inga planer alls och blir nog kanske själv fredag till lördag för då ska Christoffer förmodligen ut och fiska... Så får se vad helgen bjuder på! :)

Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0