Länge sen nu...

Nu var det superduperlänge sen jag skrev här senast.. Får försöka bli bättre på det men eftersom jag inte kan blogga via telefonen och jag sällan sitter vid datorn så blir det ju sällan..

Senaste tiden har varit bra, ibland helt underbart och vid ett tillfälle helt superpissigt dåligt!

Sist jag var hem till mamma var nog en av de värsta helgerna på länge.. Det var jättetrevligt att träffa mamma, syrran och vännerna men så kläcker en av mina bästa vänner ur sig en sak som var jävligt klumpigt... Jag vet inte heller hur jag ska reagera, jag är arg, besviken, förbannad emellanåt... Men så har jag lärt mig en sak sen jag var tillsammans med göteborgarn och det är att klippa banden med de människor som får en att må dåligt så fort man märker av det.
Jag har varit nere på botten och under den tiden märkte jag vilka som var mina vänner, de som stannade kvar och stöttade mig när jag hade det som svårast. En av dessa människor har jag just nu starka skäl att klippa banden till, pga EN KORKAD KOMENTAR.

Jag har slutat att ha personer som trycker ner mig nära mig. jag omger mig bara med personer som får mig att må bra och just eftersom jag kommit till insikten att jag förtjänar att vara runt personer som tycker om mig, som jag tycker om och mår bra runtikring har jag förlorat många kompisar... Och nu ännu en som jag trodde jag skulle kunna lita på i en hel livstid.

men vad gör man... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0