Söndag

En hel vecka har gått och det känns som att den bara susade förbi, åtminstone helgen men så är det väl oftast...
Som vanligt har veckan bestått av en massa jobb (känns som att jag nästan bor på jobbet också just nu), men helgen har varit trevlig med först en skotertur till storsjön(?) för att hälsa på nå kompisar och dricka lite smått och gott å basta. Fick skjuss hem på kvällen så for tillbaka dit idag och körde hem skotrarna. Så helgen har gått väldigt fort, fortare än vad jag hade hoppats men nu är man lite utvilad iaf så man kanske orkar med en vecka till på jobbet..

Jag tog inga bilder när vi var ute, måste bli absolut bättre på det och att updatera här men det kanske kommer när man vant sig.. men jag bjuder på en skoterbild iaf som inte är alltför gammal.. :)

(jag, min skoter och älsklingens skoter)

Men nu ska jag mysa ner mig under täcket och se film och invänta den kommande veckan..

Nattinatti alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0