Lediga dagen

Jag måste bara börja inlägget men hur GLAD JAG ÄR ÖVER ATT SAIK VANN ÖVER MODO IGÅR!  :)
Ska nog reta lite folk här uppe nu i några dagar tror jag.. :) jag lär få använda mina ben och springa ifrån en hel del som kanske blir lite förbannade.. :) Tur jag förhoppningsvis kommer igång med träningen igen så jag orkar.. :)

Jo, igår var jag och tränade på gym för första gången sen jag flyttade från umeå och inte ens där tränade jag på gym nå nämnvärt, då körde jag mest gruppträning såsom bodypump, step m.m...
Kände mig som en riktig nybörjare som behövde hjälp med ALLT haha men tur jag följs åt med två som kan lite bättre än jag iaf! Så nu ska jag verkligen försöka komma igång med träningen igen man blir ju så himla mycket piggare plus att då kanske jag kan följa med Christoffer på hans äventyr i sommar om jag tränar upp musklerna kring mina knän så jag inte har ont.

Finns bara fördelar med träningen för mig just nu (har verkligen gått ner mig rejält sen jag flyttade upp hit, min mage är inte riktigt som den brukar se ut, mina armar e lite hängigare än vanligt osv.) men det ska det bli ändring på! tur att musklerna har sitt minne så kanske jag kan komma lite i närheten av musklerna jag hade. Men nu dricker jag inte alkohol, och äter hyfsat hälsosamt till skillnad från umeå så nu kanske man får en ganska snygg kropp också på köpet? :) Man får ju hoppas iaf :)

Men nu kom jag helt av från rubriken :)

Idag är min enda lediga dag denna vecka, kommer bli tungt med 4 dagars jobb med inkluderat dubbelskift hela helgen... Men ändå kan jag inte slappna av, ska städa, träna, försöka hinna med en kaffe med någon och om vädret fortsätter som det gör måste jag nog ta en promenad eller fara upp på dundret och åka lite snowboard! :) eller kanske en skotertur när hjärtat slutat jobbet? :)

vi får se vad dagen bjuder på det enda jag vet är städningen och gymmet kl 11.

tjingeling. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0