Torsdag den femte januari.

Äntligen är arbetsdagen över och jag kan komma hem och pusta ut en stund! Har redan hunnit hämta mina nya arbetsdojjor och varit på systemet utifall att man skulle få för sig att ta en cider eller två i helgen, men nu blir det att slänga sig i duschen för att sen lägga sig under täcket en stund och vila tills vi ska fara till hans föräldrar och äta middag! Det blir blodpalt!! Har aldrig ätit och är inte särskilt förtjust i blodmat men hon har gjort enkomt för att jag ska få smaka så det är väl bara att testa, jag kanske tycker det är jättegott?

menmen NU duschen sen vila sen mat sen får vi se vad som händer!



tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Erica

Sånna skor har jag med, super sköna! :)

2012-01-05 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0