NU!

Är mitt första arbetspass som tillsvidareanställd över! Känns helt underbart :D
Alla är glada över att jag fick tjänsten (förutom dom som inte fick den men dom känner jag inte) och vi har skojjat hela dagen om att jag skulle ha krävt bredvidgång osv.. :) haha intärnskämt kanske jag vet inte.. :)

Många säger att man bara har vartannat år som är bra och förra året (2011) var ett jättebra år för mig men just nu känns det som att detta år också kommer att bli bra.. Jag får hålla tummarna för att jag får två bra år, eller ska jag våga hoppas på 10 bra år när jag redan är igång? :)

Nej nu ska jag göra mig en chokochino och bara mysa framför tvn med älsklingen en stund innan det är dags att sova!


NattiNatti alla söta där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0