Leeediig!

Nu är man ledig i 3 och en halv dag! eller en av dagarna har ju som nästan redan gått men det gör ingenting!
Idag har jag "övningskört" skoter med dom jag tar kortet hos och det gick jättebra!
Jag var den enda riktiga nybörjaren (har väl inte kört skoter sen jag var kanske 8 år eller nått...) så jag fick köra mest av alla..
Lite pinsamt när ledaren skrek i mitt öra "- Gasa mera, GASA MERA!!!" hela tiden men va fan jag var ju nervös! Tur att jag blev varm i kläderna ganska fort så då gick det bra! :) Jag var tillochmed en av dom bästa när vi skulle köra sick-sack och gasa-bromsa testen!

Och nu har jag ju fått mina skoterkläder och hjälm (i julklapp och födelsedagspresent av älsklingen) så nu behöver jag bara köpa till ett par bra skor, vantar och goggles så är jag redo sen för dom stora vita vidderna i ritsem sen! :) Eller jag måste ju också skriva skoterkortsprovet så man kör lagligt också hehe :)





Ikväll har jag också hunnit vara ute med Karro och vovvsarna på promenad i skidspåret! Fy fan vad det var trögt att gå när fötterna hela tiden gled undan i djupsnön! Men nu är vi kanske igång så nu blir det mer och mer träning och många promenader så kanske man är lite fint tränad till sommaren :)

Menmen nu ska jag mysa lite i soffan en stund!

Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0