Trevlig kväll :)

Med promenad och tv-tittande hos Karro och Simon :)

Som vanligt när Christoffer jobbar förmiddag sover han nästan från de han kommer hem tills han börjar igen dagen därpå, så med andra ord kommer vi synas på ledigveckorna eftersom han bara jobbar förmiddag fr.o.m nu! Aja får väl tvinga han lite så han e vaken någon timme till iaf varannan dag.. :)

I helgen fyller jag 23 år, kommer jobba hela helgen så känns inte direkt så spännande att fira födelsedagen på söndag, men på måndag firar vi min och Rogers (Christoffers pappa) födelsedag så det blir nog trevligt! Första gången någon i hans släkt ser vår lägenhet också så det blir spännande.. :)

Menmen nu ska jag krypa ner under täcket och mysa med min älskade pojkvän för att sedan ta en lång natts sömn.. :)

Tjingeling och sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej emelie = D roligt att du hittat kärleken i gällivare = D men trodde aldrig du skulle flytta dit =P

Kom in på helens blogg för ett tag sedan o såg där sedan att du med hade en blogg = D va bara tvungen att skikka ett litet inlägg = D hoppas du mår bra annars =D

2012-02-15 @ 20:27:53
URL: http://malinsoder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0