möten, utbildningar, jobb........

Tycker aldrig det tar slut med grejjer jag hela tiden måste vara på... Inte ens på min enda lediga dag denna vecka slapp jag ifrån jobbet utan då ska dom ha schemamöte och eftersom jag är ny så känner jag att jag måste gå på allt så jag lär mig!
Sen så tog jag ju på mig skyddsombudsrollen också vilket resulterat i en massa fler möten, har suttit på möte hela eftermiddagen idag, sen ska jag på utbildning i början på mars... Det tar aldrig slut!

Och till råga på allt frågade chefen mig idag om jag ville utbilda mig inom taktil massage och självklart vill jag det! Två heldagar betalda av kommunen för att jag ska lära mig detta, MEN självklart ska dessa dagar hamna på mina ENDA LEDIGA DAGAR den veckan så det blir kan man säga 9 arbetsdagar på raken med två dubbelturer dessutom!!!!! ÅÅÅH jag blir bara överväldigad av allt...




Inte för att jag vill klaga jag vill verkligen det här men vissa dagar känns bara allt så hopplöst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0