Ljus och ledighet!

Idag har jag varit hem till Karro och Simon en stund och tittat på mitt å Karros program.. :) Real housewives of beverly hills, och nu är jag hemma igen med en sovande älskling.. Det är skönt egentligen, får lite egen tid vilket kan vara bra ibland även fast jag tjatar på honom att vi ska umgås mer.. Vissa veckor känns det som att jag bor med en främling, hinner inte se människan innan jag ska sova, men så kommer det veckor då vi är upp i varandra heeela tiden vilket inte heller är bra alltid.. Men hur det än är så älskar jag denna karl mer och mer för varje dag! :)

Du är mitt allt Christoffer!





Imorgon ska jag till banken och byta bank. Lite spännande har aldrig gjort något sånt förr men det blir så mycket enklare när vi har samma bank! Sen får vi se vad som händer... Kanske till Karro igen? :)
Och sen på torsdag ska jag nog ut och köra min nya skoter för första gången! Hämtade den i fredags men har inte hunnit köra ännu, har varit alldeles för kallt men på torsdag ska det kanske vara varmare så då jävlar! :) Jag kommer köra fast och jag kommer att vara förbannad mer än EN gång men förhoppningsvis är det värt alltihop!
NU ÄR JAG NOG KANSKE PÅ VÄG ATT BLI LITE AV EN NORRLÄNNING :) Och inte en sörlänning som jag tydligen är i botten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0