Kkkkkkkkkaaallllllt!

Så in i bomben KALLT det är här just nu! inte nog med att det är svinkallt ute nu har elementen i lägenheten också lagt av! "Jag har kontaktat topbostäder så jag hoppas dom gör någonting" vad svaret jag fick när jag ringde och felanmälde till securitas.. JA JAG HOPPAS OCKSÅ ATT DOM GÖR NÅGONTING!!!!!!!

Är lite förbannad just nu och att jag fryser gör det inte nå bättre! Det värsta som finns är att frysa och att jag ska behöva göra det i mitt eget hem är om inte ännu värre!
Har igång ugnen på full fräs med öppen lucka för att få in lite värme just nu men det hjälper bara om man är i köket så får väl campa i köket inatt?

 

Bilden lånad från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0