Hemma från Skellefte!

Nu är man hemma efter en mysig helg hemma hos mamma som inkluderade ett biobesök med älsklingen och Joakim, och att jag fick träffa Helen och David en stund vilket var jättelänge sen!!!


Bion var spårad men ändå hyfsat bra :) Så tycker att man borde se den! På bio eller inte skiter jag blanka fasen i men tycker ni borde ge den en chans iaf! :)

Har ju helt glömt bort att berätta om min första skotertur också med nyskotern! Var helt säker på att jag skulle trilla av 15 ggr och slå både huvud, knän och alla andra ställen på kroppen där jag är extra känslig men lyckades bara trilla av EN gång vilket jag är väldigt nöjd med!
Jag vet att många skrattar nog när jag säger att jag trillade av skotern men är man inte van som jag får man kramp i armarna och händerna och när då skotern lyckades vicka till lite i ett gupp gled jag av eftersom jag inte orkade hålla mig uppe! Slog både axel (har ett fint blåmärke som bevis) och höft (är bara öm där) men hoppade upp direkt och körde vidare vilket jag är STOLT ÖVER! :)

Christoffer tog en fin bild på mig också på skotern men får försöka sno den från hans telefon någon annan dag så ni får se!

Nu ska jag kurera mig, åkte hem med en förkylning och feber med ont i hela kroppen så nu måste jag knarka alvedon och nässpray så jag kan jobba imorgon! Eller knarka kanske låter hemskt, jag ska trycka i mig alvedon så jag kan sova lugnt inatt och förhoppningsvis vara friskare imorgon!

Sov gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0