Trött och slut!

Haha ojj vad fult förra inlägget blev, skrev på Christoffers surfplatta och den ville tydligen inte ha med en massa mellanrum..

Aja, Idag var jag på jobbet igen efter sjukledigt i två dagar, har fortfarande hosta och snuva men det går och jag behöver definitivt pengarna! Har inte heller vågat slappna av efter jobbet för då blir jag väl sjukare igen så jag har hunnit laga mat, skriva av en massa recept, lagt in en annons på blocket.se, hämtat grejjer från gamla lägenheten och packat ur en massa kartonger och rensat! Känner nu när jag äntligen sätter mig ner att jag är helt slut!!

Tänkte lägga ut lite bilder från helgen även fast det inte blev så många.. Måste bli bättre både på att ta bilder och att blogga tror jag.. :)



Ni får ursäkta att bilderna är snea men jag orkar inte fixa ikväll.. Hoppas ni ändå ser att det först är Helen och David från i fredags, sen Jonas och Erika med Deras son Vilmer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0