Helgen, sjukdom och allt annat...

I helg har vi haft besök av Helen och David från Umeå! :) Det var jättekul att träffa dom igen det var så himla länge sen och denna gång fick jag träffa deras söta valp också! :) Sen på lördagen kom Erika och Jonas på middag med lillbebben :) hela helgen har varit trevlig förutom att jag på söndagen vaknade upp med en klump i halsen, feber och snuva så nu har jag varit hemma från jobbet två dagar!! Hoppas jag kan fara imorn annars förlorar jag ju så mycket lön!
Lägenheten börjar också se bättre och bättre ut nu har vi fått in köksbordet, nästan fått klart i tredje rummet och vår säng är å plats i sovrummet! :) Lägger upp bilder sen på hur det ser ut!
Sen måste jag ju bara säga grattis till min pojkvän som fick såld sin lägenhet idag! :) Pussåkram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0