Bakning!

När Christoffer for och fiskade idag fick jag ytterligare en gång sug efter att baka.. Blev chokladprickar denna gång! :)
Erika kom och fikade efter att hon kollat på Jonas folkrace och sen blev man bjuden på tacos till middag! Måste säga att denna dag blev superbra förutom att jag inte hann städa men får göra det imorgon! Har blivit värsta hemmafrun (som också arbetar) sen vi flyttade, tycker ju om att städa, baka, diska, tvätta och nu äntligen då jag känner mig som hemma för första gången på länge kan jag slappna av och njuta och syssla med det jag gillar på ett helt annat sätt!

Sen blev det lite inköp idag också, köpte en hatthylla och försökte skruva upp den men det gick sådär.. Christoffer får visa sina manliga kunskaper och sätta upp den imorn! :)

Och ikväll när jag kom hem från Erika blev jag akut sugen på bakning igen så då slängde jag ihop en sån här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0