2011-09-20

Vaknade av att mannen kom hem från banken "imorse" eller snarare mitt på dagen.. Han skulle väcka mig så jag kunde åka snålskjuts in till vår stora stad så jag kunde titta på jackor men icke så nu har vi pysslat på i lägenheten hela dagen och det blir bara bättre och bättre! Köpte nytt soffbord och lampor in till vardagsrummet igår och nu är allt uppmonterat och klart nu sknas bara lite mattor och några hyllor och gardiner så är det klart sen :D

Men än får ni inte se några bilder, vi åker på ikea på fredag så under helgen blir det att göra klart och då kommer bilder direkt! :) Men ni kan få en liten bild på lampan iaf bara för att göra er nyfikna :)

 

ÄR SÅ HIMLA GLAD ÖVER ALLT JUST NU! :)

ÄLSKAR DIG CHRISTOFFER :)


Kommentarer
Postat av: helen

hihi sötnos! Jag är så glad för din skull! <3



Föresten jag kan bara säga, jag VET att christoffer älskar dig med ;)

2011-09-22 @ 00:30:45
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0