Dag 6

Skriv 30 intressanta fakta om dig själv.

1. Min enorma envishet har jag ärvt från mamma
2. jag har också fått äran att ärva hennes minililltår (om det är intressant fakta vet jag ej) :)
3. Jag älskar att baka och att laga mat..
4. ...och sen jag flyttade har jag blivit tokig i att baka!
5. Teckna är en av mina stora passioner, det har jag min farfar att tacka för
6. Jag har just hittat den och det ställe jag vill spendera resten av mitt liv med/på
7. Jag tycker att smink är kul
8. Att städa, fixa och dona är en kul kvällsaktivitet för mig
9. Jag vill ha barn..
10. ...Och hus snart
11. Jag har börjat läsa Allers och Hemmets journal! (TANTVARNING)
12. Sura godisar är det bästa godiset
13. Skulle jag välja mellan alkohol en gång i månaden och saft varje dag hade jag valt saft!
14. När jag var mindre var min pappa den jag pratade om allt med, han var den jag litade på mest
15. Jag har börjat studera till arbetsterapeut men la av för att utbilda mig till uska istället så jag kan fortsätta jobba med det jag gör nu
16. Jag ska ta skoterkörkort nu denna månad
17. Inredning är en passion hos mig som jag får utöva nu när vi flyttat!
18. Jag biter på naglarna
19. Jag försöker vara organiserad med det slutar oftast med ännu mera oreda
20. Jag är besatt i mirandanallar och har just nu 3 st
21. Mitt favoritpålägg på mackor är medvurst med mammas hemgjorda inlagda gurka
22. Jag har blivit allergisk mot plåster
23. Jag är nyopererad baki ryggen och plåstret som satt över kliade nå så förbannat
24. Jag älskar också att pyssla, har gjort mina egna julkort i flera år
25. När jag var mindre lekte alltid jag syrran och farmor i trollstugan som var i skogen baki deras hus
26. Vi hjälpte även till att mata rådjuren som sprang på deras tomt
27. Jag har plockat 20 kilo lingon
28. Jag lyssnar på all musik, eller inte opera kanske...
29. Jag sknar min syster
30. Jag älskar Christoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0