Dag 3

Din syn på droger och alkohol.

Jag anser att alla provar på det mesta någon gång i livet men det finns de som stannar kvar i missbruk och de som är starka nog att klara sig från det. Själv festar jag, jag dricker alkohol någon gång varje månad, förr när jag mådde sämre drack jag mer men nu när jag mår bra och trivs med mig själv känner jag nästan aldrig suget efter alkohol. För mig har mitt drickande berott på mitt psyke, hur jag har mått just då.
När det kommer till andra droger så har jag aldrig testat frivilligt utan har fått rohypnol blandat i min drink en gång ute på krogen. Det var en av de värsta kvällarna men hade turen att komma i en taxi som tog mig hem istället för med dom som gett mig drogerna.
Jag klandrar inte dom som tar droger av alla de sort, förmodligen har det funnits något bakom varför de gör som de gör, att de blir brottslingar av många och att de stör andra det får de ju oftast sota för och det tycker jag är helt rätt. Gör jag något fel ska jag väl också straffas eller hur?

Jag vet att många kanske inte håller med mig men skriv detta då i kommentarerna så man kan diskutera. Diskussioner är alltid roligt och givande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0