Dag 27

Ett problem som du har haft.

Jag har haft många problem i mina dagar (ojj nu lät jag väldigt gammal!) men här är väl ett av dom:

Jag har nästan hamnat hos inkasso och kronofogden eftersom jag litade på en kille för mycket.

"Nej men jag behöver bara låna pengarna i några dagar jag fixar så du har tillbaka så du kan betala hyran".
LITA ALDRIG PÅ DEN FRASEN ÄVEN OM DET ÄR POJK/FLICKVÄN SOM LÅNAR!

Det var mitt ex som fick mig att hamna där, inga pengar att betala hyran, inga pengar till mat och därför svalt jag mig själv under några månader, men det har jag berättat tidigare...

Tack gode gud för soc ska jag säga, dom räddade mig när jag hamnade i den där skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0