Dag 26

Vilken typ av person attraherar dig?

Jag har alltid dragits till den "pojkaktiga" typen av någon anledning vilket jag fått sota för eftersom dom jag träffat tidigare varit alldeles för omogna och aldrig vuxit upp.

Men jag har helt ändrat uppfattning om vad jag dras till på bara ca 2 år. För två år sedan drogs jag till vältränade kroppar, lite "badboy" attityd och det har jag verkligen fått sota för. Men sen så lärde jag mig att utsidan ABSOLUT INTE är allt och jag började titta på insidan betydligt snabbare än tidigare och nu har jag träffat en helt underbar man som är vacker både på insidan och på utsidan! Han är helt underbar :)

Jag vet att ni kanske är lite less på att jag skriver detta men......



JAG ÄLSKAR DIG CHRISTOFFER! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0