dag 22

Hur har du förändrats under de senaste 2 åren.

Jag har nog vuxit upp ganska mycket. För två år sedan pluggade jag till arbetsterapeut och hade flyttat "långt" hemifrån så ingen mamma som kunde komma och hålla rätt på mig, jag lärde mig att vara självständig och klara mig själv.
Jag har också gått igenom en massa faser under de senaste två åren, eftersom jag varit tillsammans med en kille ca 6 år och sen gjorde jag slut så hade jag aldrig haft den där leka av sig fasen som alla ungdomar ska ha så den kom lite senare än för andra! Sen har jag tappat mitt självförtroende och självkänsla helt under några månader och sen träffade jag Christoffer och nu lever jag det bästa livet jag kan tänka mig!

Men summan av kardemumman är att jag helt enkelt vuxit upp och blivit den människa jag vill vara idag. Både motgångarna och medgångarna jag har haft har slutligen format den jag är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0