Dag 17

Dina toppar och dalar det senaste året.

Det senaste året har både varit det värsta hittils och det bästa.

Jag började året med att vara tillsammans med en kille tryckte ner mig så långt det bara gick, jag förlorade massor både pengar, självförtroende och nästan min familj. Jag hade inte råd med mat heller så jag svälte mig själv och åt bara ett nudelpaket om dagen, min matkostnad under dom månaderna låg på ca 200kr/månad om inte mindre.
Jag hamnade nästan hos inkasso och bodde i en trea utan möbler och utan pengar för att vi skulle flytta ihop och han kom aldrig och inte heller betalade han någon hyra...
Under denna tid drog jag mig undan allt och alla, bråkade med mamma och pratade inte med henne på ett tag, jag avslutade mina studier för jag klarade inte av dom, jag hade för mycket annat att tänka på. Botten var nådd och jag trodde aldrig att jag skulle komma upp igen.

Men så tog det slut med denna kille och en sten föll från mitt hjärta, jag var äntligen FRI! Jag fick tillbaka komtakten med mamma, hittade en helt underbar person som har hjälpt mig upp på mina fötter igen (Tack älskade Christoffer) och nu mår jag hur bra som helst! Jag har fått tillbaka mitt självförtroende igen och efter detta vet jag att jag klarar allt!

Jag ser fram emot framtiden tillsammans med Christoffer och somnar varje kväll med ett leende på läpparna!

JAG ÄLSKAR DIG CHRISTOFFER :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så jäkla värd att må bra! :)

Himla glad för din skull tjejen!!

2011-10-20 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0