Dag 12

Lista upp hela din dag.

  • Vaknade 9.30 (ställde klockan på 9.00)
  • Klädde på mig
  • Satte mig vid datorn för att kolla utbildningar
  • Ringde komvux här i Gve, inget svar
  • Ringde en utbildning och fick veta att jag bodde på fel ställe så fick inte gå den på DISTANS?!
  • Ringde komvux igen, inget svar
  • Ringde min gubbe på arbetsförmedlingen, fick han att ringa komvux om utbildning
  • käkade frukost, borstade tänderna
  • Kröp ner med älsklingen under täcket i 5 min
  • Promenerade till jobbet
  • Jobbade
  • Promenerade hem från jobbet och pratade med Helen samtidigt
  • Tog en dusch
  • Satte mig ner för att skriva denna lista

    Nu ska jag:
  • Se några avsnitt desperate housewives
  • Diska undan
  • sova


    GOD NATT! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0