Dag 10

Diskutera din första kärlek och första kyss.

Min första kärlek var på grundskolan då jag var tillsammans med Tobias, en kille i klassen. Vi var tillsammans i 2 år ungefär. Första kyssen jag fick var av honom i en lekstuga i en lekpark. Sofia var tillsammans med Robin och vi hade alla farit till denna lekpark denna kväll. Sofia ryckte mig i armen och sa att hon ville prata så vi gick iväg från lekstugan.
- Hur gör man?! frågade Sofia förskräckt

Som att jag skulle veta det? det var helt nytt för mig med men vi hade en liten diskussion innan vi gick tillbaka till lekstugan för vår första kyss!

Antar att det kanske var ett lite konstigt sätt för första gången men samtidigt var det ganska kul att få uppleva detta med en barndomsvän som jag fortfarande har väldigt bra kontakt med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0