Han är hemma!!

Hjärtat hoppade upp i halsgropen när hjärtat ringde mig från jobbet. "En lastbil har börjat brinna nere i gruvan så vi sitter fast här nere, kan ta flera timmar innan jag kommer hem...."
Jag hann bara lägga på luren så började tankarna komma, tänk om jag inte skulle få se han igen?! Tänk om bilen exploderar och gruvan rasar ihop?!

Han hade bara tur, hade älsklingen inte stannat och pratat med en kompis på 500 m så hade han mött röken på vägen ner och hade då kunnat gjort sig riktigt illa, kraschat in i en vägg osv..

Det var en vän till Christoffer som körde lastbilen som började brinna han fick åka in till sjukhuset med några andra som var i närheten..

Hjärtat mitt har kommit hem nu äntligen men andra som fanns längre ner under jord är fortfarande där nere, hoppas att de får komma ut snabbt.

Bild tagen ovan jord där röken kommer ut ur gruvan, man kan ju bara tänka hur det ser ut där nere..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0