2011-06-14

Nyvaken och utvilad :) och solen skiner!

Syns bara att man ska jobba idag annars hade jag legat i solen och bara njutit :)

Men håller även koll på hedersmordetmordet i högsby rättegången nu i några dagar. Abbas kom till Kåge som flykting och bodde där i några år. Jag och mina kompisar umgicks ganska mycket med honom  och hans vänner när han bodde där vilket gör att detta rör upp ganska mycket känslor. Jag sörjer denna man även idag fast det gått så många år och jag är glad att det äntligen verkar som att de riktiga mördarna tas fast och får sitt straff. Man kan aldrig säga att jag vet att det var föräldrarna som mördade Abbas men jag kan säga att jag TROR att det var dom, Men rättegången får visa mot den skyldige/de skyldiga.




R.I.P Abbas Rezai

1985-2005


Kommentarer
Postat av: Eva W

=( hemskheter var det verkligen då man fick höra det där

2011-06-17 @ 00:30:04
URL: http://atruesagittarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0