2011-06-13

Tog sovmorgon idag med älskligen som har ledigvecka i veckan! själv jobbar man måndag till fredag men som tur är bara kortare turer så man hinner umgås lite också.. :)

Jag är så himla lycklig här uppe och jag får uppleva saker jag aldrig trodde att jag, "storstadstjejen" någonsin skulle ens fundera på att göra. i vintras (april) var jag ute och tältade på en sjö uppe i fjällvärlden och jag gillade det!!? och för två dagar sen (lördag kväll) var jag uppe och vandrade med "C" på dundret. ALDRIG i hela världen trodde jag att jag skulle göra sådant och jag trodde absolut inte att jag skulle gilla det. Det är som att en helt ny värld har öppnat sig och "storstadstjejen" har en ny sida, en sida som gillar naturen.

Nu är det väl bara fisket som inte intresserar mig, men som "C" säger, det kommer nog med tiden...



= JAG ?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0