Nu är jag helt slut!

Har börjat packa lite smått inför flytten nu och dessutom städat det jag orkat ikväll.. Inte illa pinkat för en fredagskväll...!
Hade mycket hellre umgåtts med kompisar men är så himla slut så hade nog inte orkat det ens, hade nog somnat tror jag.. Jag klarade inte ens av att städa klart och jag var tvungen att ta en kort paus varje kvart för att ens orka det lilla jag gjort..



Köket blev iallafall rent och snyggt! :)

Jobba som en tok och inte kunna sova på nätterna tar ut sin rätt på kroppen har jag nu märkt väldigt tydligt.. Har nu två 12-timmarsskift framför mig i helgen och sen vanliga timmar fram till torsdag, ledig fre-sön och sen börjar man om igen på måndagen.. Just nu känns det ganska omöjligt att klara mig till torsdag men vi får väl se vad som händer.. Börjar inte sömnen komma tillbaka vettefan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0