Utvecklingsdag och 8 timmar med buss....

Idag har jag varit på utvecklingsdag med jobbet på glada kocken här i gve! Det var jättetrevligt och god mat serverades :) Entrecote med beasås och klyftpotatis käkade jag till lunch idag :)

Under dagen idag presenterade min chef mig också som den nya anställda på Flottaren så nu är det helt officiellt :D
Fick jubel och massa kramar :)

Sen fick jag ett lite mindre roligt sms idag.. Mitt tåg som jag ska åka med till Skellefteå på söndag är inställt och dom har fixat buss istället, VILKET KOMMER ATT TA CA 8 TIMMAR!!!!!!! Ser verkligen inte fram emot resan nu... kommer ha träsmak i arslet och inte kunna sitta på flera veckor efter d typ.. Men som tur är har jag ju min mamma och underbara syster att se fram emot när jag kommer fram :)

Ska bli mysigt att komma hem och bli ompysslad av mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0