Tåget går snart...

Det blev ändrat så jag fick åka tåg istället för buss.. :) SÅ HIMLA SKÖNT :D Imorse när Christoffer skulle fara till jobbet väckte han mig och sa hejdå och vi fick en liten mysstund innan han var tvungen att åka... förmodligen en av de mysigaste mornarna jag har haft på länge...! Synd bara att han inte hinner hem och kan säja hejdå innan jag far men han slutar typ när tåget går.. :( Aja snart är jag i Skell iaf och då blir det familjemys för hela slanten, umgås med lite kompisar och shoppa! :) Men nu ska jag göra mig iordning så hörs vi nästa gång när jag sitter hemma hos mamma, om jag inte får förfärligt tråkigt på tåget förståss! :) pussåkram på er alla och glad 4e advent! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0