Jobb, jobb och knäproblem!

Igår kväll när jag gick hem från jobbet började mina knän att tjorva igen.. Verkar bara vara vid kallt väder och just när det slår om från varmt till kallt som jag har ont? Och när jag sitter still med böjda knän mer än en halvtimme? Någon som har förslag på vad som kan vara fel?

Mamma och mormor som båda jobbar/jobbat inom sjukvården började spekulera i om det kan vara reumatiskt när jag var hemma sist.. Men jag är 22 år inte ska jag väl ha reumatiska problem redan?! eller?...

Vi får ser hur det går att jobba resten av veckan är inte ledig förän nästa tisdag om jag klarar mig.. Ni får hålla tummarna!

http://www.aktivortopedteknik.se/SE/VAR-HAR-DU-ONT/Kna.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0