Hos mamma i Skellefteå!

Nu är vi hemma hos mamma i Skellefteå under hela veckan! Känns skönt att få umgås med familjen och vänner nu under några dagar, det är ju några månader sen sist!

Idag har vi varit i stugan och fiskat och njutit av det fina vädret, har legat och solat men har nog knappast fått någon färg ändå för som dom flesta vet så får jag sällan/aldrig färg! :(

Imorn ska vi ner på stan en sväng, han ska ner på teknikmagasinet och jag är shoppingsugen! :) dessutom ska jag byta till teliaabbonemang så måste in där också och fixa det!

Det känns så himla underbart att få flytta ihop till VÅR lägenhet nu jag är så himla lycklig!! och nu när vi far hem så tar vi med oss mina grejjer så att vi får blanda och se vad som passar och äntligen få ett gemensamt hem! :)
Mamma har varit nere i sitt förråd och tagit reda på alla mina grejjer så när jag kom i måndags kväll kollade jag igenom lite grejjer och hittade mina gamla barbie dockor! haha vilken nostalgi började direkt att visa Christoffer och berättade vad dom hette och började genast byta kläder på dom och hålla på det var så himla kul! :)
Och idag när vi for från stugan var jag bara tvungen att visa han Ersmark och alla ställen där jag lekt och gått skola som barn, och självklart for vi förbi huset också! :) Så nu har han fått en liten rundvisning av min barndom även fast han inte fått höra dom värsta historierna ännu då kanske jag skrämmer bort han!

Imorgon så ska vi nog också hälsa på lite vänner i piteå :) längtar kommer bli så trevligt tror jag! :) och resten av veckan blir nog bara att ta det lugnt och kanske umgås med lite vänner och så.. :)

Men nu ska jag sluta skriva och mysa med älsklingen! men här kommer lite bilder som jag lovat Helen att lägga upp på nya lägenheten, det är hemska bilder tagna med mobilen men dom kanske duger tills lägenheten blivit helt möblerad och fin för just nu ser det faktiskt bara hemskt ut! Men här kommer dom iallafall......



Hallen



Toan



Sovrummet



Vardagsrummet



Vardagsrummet



Köket



Köket



3e rummet



3e rummet (och Andreas) :)


Hoppas du är nöjd nu Helen :) Bilderna ser hemska ut får visa nya bilder när allt är klart! :)

pussåkram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0