2010-08-07

Nu var det länge sen jag skrev sist men har haft fullt upp med jobb och packning och flyttning. Vi har inte flyttat så mycket grejer än bara några kartonger men vi kan inte flytta möblerna förän HusmanHagberg har varit här och fotat för annonsen.. Men alla smågrejer är nästan klart nerpackade och det ska jag köra till nya lägenheten i veckan medans Christoffer far till Norge!

Imorn ska vi iallafall bestämma oss om vår nya säng, blir en tripp till Jysk där jag också hittat en skohylla jag vill ha som nog blir att köpa då också! Sen blir det jobb för mig i vanlig ordning medans hans ledigvecka börjar imorn så jag hoppas han kollar igenom klädskrubben och packar det som ska med därifrån! Det är ju som mest hans grejer här så vet inte riktigt vad jag ska packa ner och vad som ska slängas!




Enkel och fin, kommer passa in i hallen perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0