Toppendag idag! :D

Eller nästan iaf... :) Kan ju börja med de bra nyheterna! Var på min anställningsintervju idag och fick beskedet "Jag skulle mer än gärna anställa dig" men att jag inte har en utbildning ännu gjorde att hon var tvungen att övertyga bl.a facket om att jag är den bästa kandidaten för detta jobb!
Hon sa att hon skulle slåss för att jag skulle få tjänsten så nu är det bara att hoppas och hålla tummarna!

FATTA OM JAG BLIR ANSTÄLLD?! :D





Sen så kommer ju de lite värre nyheterna..

Vi har haft nord-nytt hos oss på avdelningen idag pga att en vikarie skrivit ett brev till chefen och sedan förmodligen tagit dit tv också. Kan inte säga säkert att det var hon som har tagit dit dom men eftersom hon blev intervjuad så antar jag det. Rätta mig om jag har fel.

Så nu ikväll ska jag se nordnytt och se vad som blev sagt och vad som hände, för jag stack precis som många andra personal från avdelningen när dom kom eftersom jag inte vill vara med om detta..

Så det kan bli intressant! :) Se nordnytt ikväll tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0